BADKAMER WORK OUT

Het is belangrijk om iedere dag goed te bewegen. Dit betekend niet dat je iedere dag urenlange trainingssessie moet doen, maar een rondje fietsen of een stukje wandelen is ook al voldoende. Heb je een drukke dag en weinig tijd om te bewegen, zet dan je wekker 20 minuten eerder en doe een versneld circuit. Ik doe dit altijd in de badkamer voordat ik ga douchen, daarom noem ik het een badkamer work out.

Jog 3 minuten op de plaats om je spieren op te warmen, vervolgens voer  je de onderstaande oefeningen uit zoals in eerdere artikelen omschreven:
– 5 burpees;
– 15 sit ups of 15 double leg lifts;
– 10 push ups;
– 20 squats;
Neem 30 seconde rust en herhaal bovenstaande oefeningen.
Vervolgens jog je 2 minuten rustig op de plaats.
Onder de douche kun je je uitrekken.

Bovenstaand schema is vrij vriendelijk met het minimaal aantal herhalingen per oefening.
Uiteraard kun je het aantal herhalingen verhogen tot jouw niveau.

Trainse!

Toothbrush squat

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s