WORK OUT WOENSDAG – DEADMILL SPRINTS

Op deze work out woensdag heb je een loopband nodig, want deadmill sprints zijn specifiek gericht op dit apparaat. De loopband hoeft niet perse te werken, hij blijft namelijk uitstaan tijdens deze intense HITT. De beweging van de band creëer je met jouw eigen kracht en maakt jouw lichaam tot je eigen powerhouse. De deadmill sprints work out is een erg zware oefening die jouw stofwisseling een boost geeft en je keiharde billen en sterke benen bezorgt. Span tijdens de oefening goed je buikspieren aan, zodat ook je core wordt aangepakt.

Stap op de loopband en pak de stang goed vast;
Leun een beetje voorover (alsof je een auto gaat duwen);
Vervolgens duw je met maximale kracht de loopband weg met je benen/voeten.

Start met 5 sets van 20 seconden en werk toe naar 5 sets van een 40 seconden. Neem een halve minuut rust tussen de sets door. Ben je een echte pro en wil je de oefening zwaarder maken, dan kun je het hellingspercentage van de loopband aanpassen.

Voeg deze killer van een exercise toe aan jouw gebruikelijke circuit.

Succes.
Raymond

deadmill sprints 2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s