DAILY ROUTINE VAN STEVE GOUDKUIL

De gezellige en vrolijke Steve Goudkuil is als eigenaar van het evenementenbureau Goldpit Unlimited altijd druk in de weer. Hij werkt vaak op onregelmatige tijden en zorgt er altijd voor dat de evenementen die hij organiseert smooth verlopen. Een drukke baan dus! Om zo fit en gezond mogelijk te leven, traint hij regelmatig en let hij op zijn voeding. Wij zijn benieuwd naar zijn routine en delen die deze week met jou.

Steve GoudkuilHoe ziet jouw sport routine eruit? 
Ik train zelf twee of drie keer in de week bij Sportcity in Amsterdam. Daarnaast train ik ook één keer in de week met mijn personal trainer Lucian0 (LuFit). Hij motiveert mij enorm, zorgt ervoor dat ik de oefeningen goed uitvoer en op mijn voeding let. Naast het sporten in de gym probeer ik thuis ook nog wat extra oefeningen te doen, zoals push ups, TRX oefeningen en crunches.

Wat is jouw favoriete work out en aan welke oefening heb je een hekel?
Mijn favoriet is roeien, maar ook een circuit of een uurtje aan de gewichten hangen, vind ik erg fijn. Ik heb een haat/liefde verhouding met buikspieroefeningen. Ik heb er eigenlijk een hekel aan, maar het is zo effectief. Ik heb een tijdje in New York gewoond en daar deed ik vaak de populaire 300 work out. Een intense zware work out, waarna bijna iedereen stond te kotsen in een hoekje.

Wat draag jij het liefst tijdens een training / sporten?
Ik draag het liefst een korte broek, Dry Fit T-shirt, sneaker en een Ipod-houder. En dan alles van Nike.

Sportcity SteveHoe ziet jouw gemiddelde week eruit qua voeding?
Ik wissel mijn ontbijt vaak af! Havermout met kaneel, kwark met muesli, shakes van rood fruit/amandelmerk/havermout of havermout/banaan pannenkoeken met appelstroop. Ik lunch vaak met een salade of speltbrood met eieren, kipfilet of oude kaas. Als ik aan het werk ben smokkel ik soms en neem ik een warme snack of wit brood. Tijdens diner is lastig om altijd op te letten, want ik ga vaak uiteten met zakenrelaties, vrienden of familie. Ik eet dan echt waar ik trek in heb! Ik houd ook van kokkerellen en kook bijvoorbeeld graag een pasta of een gerecht uit de Indische of Indiase keuken. Ik ben absoluut geen fan van aardappelen of Hollandse pot (mits mijn moeder dit maakt).

Wat is jouw favoriete cheat?
Ik heb meerdere favoriete cheats. Zoals bijvoorbeeld Gin Tonic (Hendricks met komkommer), wijn/ champagne en een ijskoud Heineken biertje op zijn tijd. Alcohol dus! Qua eten houd ik af en toe van Vlaamse friet, een warme snack en zoetigheden, zoals chocolade, slagroom en drop. Jeetje.. genoeg cheats lijkt me zo.

Heb jij een sport- of voedingstip die je wilt delen?
Mannen, eet veel vlees, kip, avocado, kwark en havermout (eiwitten en gezonde vetten dus). Eet gevarieerd en afwisselend en geniet vooral! Bak een keer havermout pannenkoeken.. deze zijn the bomb! Amandelmelk, eieren, havermout, banaan, eetlepel pindakaas erbij. Bakken in kokosolie en bestrijken met kaneel en appelstroop. HEERLIJK en je zit vol tot 12:00 uur.

Steve, thanks voor je leuke antwoorden. Goed om te weten dat je gezond leeft naast jouw hectische baan. Probeer alleen wel je cheats te beperken en drink bijvoorbeeld alleen in het weekend alcohol. Goeie tip de pannenkoekjes. Heb je ook wel eens zelf Granola gemaakt? Ga zo door met lekker veel sporten en al helemaal top met een personal trainer uiteraard. Toch net even dat extra duwtje in de rug. Groetjes Raymond!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s